Coffee chat with Jay!

 

Piše: Marko L.

Pozdravljeni! Saj vem, pričakujete godrnjanje o tem, kako nimam časa za kaj več prispevkov. Pa o tem, kako ima dan samo štiriindvajset ur. Pa morda še o tem, kako je – nekaj že dogovorjenih – intervjujev padlo v vodo … in podobno. Prav tukajle bi rad omenil izjemen odziv na moj prejšnji zapis o seminarju Filipa Peska in Smiljana Morija; hvala vsem za branje, deljenje in izražena priznanja! Po tistem je seveda življenje steklo po svojih ustaljenih tirnicah … Kakor je rekel oni smešni – in če vem prav, danes že pokojni – možic, ki si je nadel vzdevek Gospoda: kuća pos’o. Ampak dajmo, začnimo tokrat drugače – zapišimo takoj v začetku nesporno resnico: 

In prav v zvezi s to in podobnimi zadevami sem se pogovarjal v tokratnem intervjuju s svojo gostjo. Pravzaprav bi bilo bolj prav, če zapišem, da sem bil njen gost jaz. Dve uri vožnje po jutranje zaspani pokrajini naše ljube kokoške – od železarskega mesta do knežjega kraja ob Savinji – je minilo hitro. O intervjuvanki sem pravzaprav vedel le to, da sem jo opazil na spletu, kjer me je pritegnil njen nalezljiv smeh in so me začarale njene temne oči. Razmisleki o tem, kaj bom pravzaprav glavno zvezdo svojega pogovora spraševal, so mi kar dali opravka. Ampak kaj, kje, kako, zakaj … je pred mojo neizprosno zasliševalsko beležnico (hkrati pa tudi pred objektiv) prišla

mi pa v štartu vseeno ni bilo najbolj jasno. Zato sva začela kar z najbolj primernim vprašanjem:

Jelena, pozdravljeni. Kako sva se midva pravzaprav sploh našla, povezala?

Zdi se mi, da sem všečkala en vaš vpis s Facebooka. Delila sem ga, ali kaj, potem pa ste me vi kliknili, kontaktirali … Ne spomnim se natančno.

Zakaj pa mislite, da vas ljudje kliknem(j)o?

Because I create curiosity! Hehehe … Ukvarjam se z Marketingom na socialnih omrežjih in del tega je tudi Attraction Marketing, torej delovanje, ki pritegne sledilce. Učinek te vrste delovanja na Facebooku je ta, da ljudje skozi vsebino, ki jo delimo, čez čas zaupajo do te mere, da se na nas tudi obrnejo. Na tak način se gradi tudi naša znamka in pa seveda prepoznavnost. Je pa res, da mora biti vsebina za gledalca/sledilca vredna, poučna in tako dalje, saj se na tak način že gradi odnos, ki je v tem virtualnem svetu tako zelo pomemben, sploh pa če želimo prodati svojo uslugo. Ljudje iščejo inspiracijo in motivacijo, zakaj ne bi bili mi tisti, ki jim to lahko ponudimo. In ko se zgodi zaupanje, potem se zgodi tudi prodaja.

Zakaj pa se vam zdi pomembno povezovati se z enako mislečimi ljudmi na socialnih omrežjih?

No, povezovanje z enako mislečimi oziroma z ljudmi, ki nas navdihujejo, je vsekakor nekaj, kar ves čas počnemo. Socialna omrežja pa nam dajejo dostop do ljudi, ki jih po ” naravni” poti morda ne bi srečali. Sploh, če recimo ne hodimo na seminarje in delavnice, kjer se ljudje med sabo mrežijo in povežejo tudi poslovno. Ko imamo svoje podjetje, je pa sploh pomembno to mreženje. Socialna omrežja so čudovit kanal za mreženje, saj smo lahko na drugem koncu sveta, pa se še vedno lahko povezujemo z ljudmi on-line, gradimo svojo znamko in posel. Seveda, v kolikor je naša storitev takšna, ki dopušča tak način delovanja. Tako, kot sva jaz in vi, na primer. Jaz s svojo storitvijo lahko delam od kjerkoli na svetu, potrebujem le wi-fi. In kje so ljudje danes? Na socialnih omrežjih.





Jelena, kdo bi menda rekel, da je tole vaše početje – vi temu pravite marketing na socialnih omrežjih – preprosto izgubljanje časa pred računalnikom. Kaj menite o tem? Kako je pravzaprav naneslo, da ste postali marketer na socialnih omrežjih …

Moje početje na Facebooku je attraction marketing … do tega kar delam zdaj, me je pripeljal moj začetek v klasičnem Network marketingu  (mrežnem marketingu) … Sem tudi Facebook marketing strategist consultant …

Uhh … Kdo vam pravzaprav podeli vse te nazive?

Sama si jih podelim, haha. Vse to na osnovi lastnih izkušenj in spoznanj. Precej let sem se izobraževala. Prej sem v štajerski prestolnici imela super službo, pa sem čez noč ostala brez nje. Takrat sem sledila srcu in se vrnila nazaj v Celje. Po poklicu sem sicer tekstilni tehnik. Ni bilo možnosti, da bi v svojem poklicu kje v Celju dobila službo; še sploh, ker sem si želela delati le ob dopoldnevih.
Priložnostno sem delala po gostilnah, da sem se lahko preživljala. Ena od mojih starih prijateljic – Renata – me je ob priliki povabila na prezentacijo nekih naravnih produktov. Tisto je bil klasični network marketing. Pa sem se začela ukvarjati s tistim. Izdelki so bili odlični in dobro mi je šlo. Ampak iskala sem možnosti za še, za več in bolje. Zato sem se začela ozirati po spletnih znanjih. Nisem želela biti ves čas zdoma. Pa mi je pred oči prišlo t.i. Attraction Marketing for Social Media; samoizobraževala sem se, plačevala …

Pa potem? So vas ljudje začeli klikati?

Kar sami od sebe seveda ne. Ugotovila sem, da imam določene talente. Opažala sem ponavljajoče napake pri ljudeh, jim svetovala. Zadaj ni bilo kakega izrazitega namena. Potem pa so se zadeve razvile nekako same od sebe. Vsak posel pa zahteva osebno rast. Tudi moj jo je. No, še vedno jo. Meni je najbolj pri tem poslu všeč to, da ne delam po ukazu od nekoga od te in te ure, do te in te ure. 

Kaj pa kritike v zvezi z vašim početjem? Se srečujete z njimi?

Oh ja, seveda. “Zunanjih strokovnih sodelavcev” je vedno dovolj, predvsem takih, ki v življenju niso storili še ničesar zares pomembnega. Jaz pa pravim tako – če ne verjameš vase, ne boš nikoli v življenju storil ničesar pametnega! Negativna mnenja drugih naj te ob tem ne ovirajo. Imela sem srečo, da sem naletela na Saro Jošić – na njenih seminarjih sem se naučila, kako postati najboljša verzija same sebe. Ob njej sem prihajala bližje k sebi in začela spoznavati svoj pravi potencial. Moj potencial pa je pomagati ljudem, da se primerno predstavijo na spletu. Lahko jim pomagam ustvariti – brand. Znamko, če hočete. 

Pa vseeno – zanima me, kaj si mislite, kako odreagirate na strupene puščice, ki jih občasno zaznavam v komentarjih pod vašimi objavami?

Vsak komentar pove veliko o človeku. Hvaležna sem tudi za strupene puščice, tudi te povedo dosti.

Opažam, da v zadnjem času veliko objavljate v živo. Zakaj?

Včasih človek čuti, da mora nekaj storiti, pa za to nima prave razlage. To objavljanje v živo je setavni del Marketinga na FB in ustvarjanje svoje znamke, ampak s svojim javljanjem želim doseči več, kot samo to, da se ljudje obrnejo name kot klienti. Prikazujem, da je osebni razvoj tisto kar nas dela bolj zadovoljne, ker je napredek tisti, ki nas osrečuje. Seveda iščem tudi ljudi, ki imajo posebne potencijale in jim s svojo storitvijo pomagam do uresničitve ciljev. Z videi širim neko dobro, nek višji nivo zavesti in življenjske izkušnje. Verjamem, da s tem  lahko nekoga podprem na njegovi poti ali pa ga inspiriram, da stopi korak iz cone udobja. Tudi za vas nisem vedela, da ste pisatelj in delate intervjuje. Zdaj pa sediva tule, vidim vaš potencijal in zato se dogovarjava za sodelovanje in intervju z….

Razumem. K temu se bova še vrnila. Ostaniva pri teh javljanjih v živo: uporabljate več jezikov. Kako to?

Res je. Slovenščina je pač za slovenski trg. Angleščina ti pa daje širše možnosti. Zdaj sem kar naenkrat povezana z ljudmi iz Malezije, Švice, Švedske, Singapurja … Tudi iz Afrike imam že prošnje za mentoriranje. 




Kako že rečete tem svojim javljanjem v angleščini?

Coffee chat with Jay.

Jay?

Ja. Jay kot J, kot začetnica mojega imena. Za tujce je tako lažje. Težko izgovorijo in si zapomnijo ime Jelena.

Tudi s prej omenjeno Saro Jošić se pojavljata skupaj v teh objavljanjih v živo.  Zakaj?

Sara me je povabila v njen program Abundance group – skupina obilja. To je izobraževanje, ki traja tri mesece. Sodelujem z njo, ker je fantastična.

Če se prav spomnim, sem pa nekajkrat poleti v teh vaših javljanjih opazil tudi vašo hči. Se vam to zdi primerno? Koliko je stara?

Tisto je bilo bolj naključno. Stara pa je deset let. Nisem je vključevala v javljanja namenoma. Je bilo pač poletje. Jaz sem delala, ona pa je imela počitnice in je skakala tam mimo. Res pa, da me je vprašala, če bi tudi ona lahko delala to, kar delam jaz, haha …

Dragi mali podjetniki, svetovalci, coachi in VSi, ki stopate po poti podjetništva, ki verjamete, da delate vse prav, a nekaj vedno manjka? Prijavite se na brezplačno svetovanje kjer bomo našli rešitev!

Posted by Jelena Dimitrijević on Monday, November 6, 2017

Prej ste mi v neformalnem klepetu zaupali, da ste povezani s svetovno znanim dr. Mel Gillom, piscem knjige Meta Secret (Meta skrivnost). Kako je prišlo do tega?

Enkrat sem bila na njegovem seminarju v Ljubljani. Del dogajanja so bile tudi meditacije odpuščanja. Takrat sem s sebe spustila neka bremena. Dr. Gill mi je rekel – be free! V meni se je nekaj premaknilo. Zavedla sem se, da samo sebe držim v okovih. V tistem vikendu so se zgodile tektonske spremembe. Kupila sem dve njegovi knjigi, ki govorita (tudi) o zakonu privlačnosti – to sta Nenavadni um in Meta skrivnost. To je … če tako rečem … next level od tiste razvpite uspešnice Rhonde Byrne: Skrivnost (The Secret). 

O kakšnih spremembah govorite?

Začela sem drugače dojemati človekovo psihologijo. Vsak od nas svet spremlja skozi neke svoje filtre. Ugotovila sem, da sem starše krivila za nekaj, kar bi v bistvu lahko spremenila sama. Pravzaprav izključno jaz sama. Žrtev je biti zelo lahko, veste. Težje pa je sprejeti odgovornost za svoje življenje. Najtežje!

Koliko ljudi pa je bilo na omenjenem seminarju?

Prvi dan pet tisoč. Potem pa sem dokupila še vikend seminar. Tista skupina je bila seveda manjša.

Po čem pa se razlikujeta Skrivnost in Meta skrivnost?

Skrivnost govori o zakonu privlačnosti v smislu zakona misli. Zakon privlačnosti pa je le eden od sedmih hermetičnih zakonov. Meta Skrivnost odstira vpogled v skrivnosti zakona privlačnosti; zakon vzajemnosti, zakon misli, zakon spolov, zakon polarnosti, zakon vzroka in posledice, zakon vibracije in zakon ritma. Vsi ti zakoni tvorijo izkušnjo, ki jo poznamo kot zakon privlačnosti.
Veste … dr. Mel Gill je ob neki priliki umrl. Neka energija ga je poslala nazaj dol v telo. Temu je rekel pot skozi tunel spominov. Potem pa je ob tej svoji zgodbi spoznal, da ima vsaka gesta, vsaka beseda, prav kakršnakoli interakcija – učinek na druga življenja. Kdor to razume … vsaj poskuša razumeti, je na poti k temu, da postane boljši človek.




Ampak … mi torej pripovedujete, da je bil prvi korak k vaši preobrazbi dr. Mel Gill?

Ne vem, če je bil prvi. Bil pa je doslej najpomembnejši. Takrat sem bila zelo nesamozavestna. Delali smo na projektu, ki bi združeval ljudi na področju osebne rasti. Pripravljali smo seminarje, knjige … Zamišljena je bila mednarodna platforma. Potem pa nekje na poti nismo več imeli skupnih ciljev. Tudi dr. Gill ne. Ampak z njim sem ostala v kontaktu. Hvaležna sem, da smo nehali sodelovati, saj sem se naučila, da svojega imena ne želim več skrivati za drugimi. 

In zdaj pač delujete pod svojim imenom, pod svojo blagovno znamko?

Razvijala sem dalje svoj potencial. Raziskovala sem tržišče. Raziskovala sem, kako ima dr. Gill organiziran marketing. Ko sem mu povedala za svoje cilje, me je prosil, če je lahko moj partner. Povedala sem mu, da nima zadev urejenih tako, kot bi lahko bile in mu predstavila svoje ideje. 

Kaj je odgovoril?

Predlagal je, da bi naredila seminar. Pravzaprav nisem prepričana o tem, kdo ga je prvi predlagal, ne vem čigava ideja je bila. No … zdaj ga pripravljava. Seminar namreč. Združila bova ljudi, ki želijo izraziti svoj talent in od tega živeti. Jaz jim bom posredovala svoja znanja, svoje izkušnje, dr. Gill pa bo opravil z njihovimi strahovi in napačnimi prepričanji. Delal bo s kakimi stotimi ljudmi, več ne zmore. 

Res? Kako pa je videti njegovo delo?

Dr. Mel Gill se s človekom pogovarja na nekem višjem nivoju. Že ob samem pogovoru se dogaja neko zdravljenje. Tudi jaz imam v sebi take sposobnosti, ampak se izražajo na drugačen način. Vsi jih imamo, a smo nanje pozabili. Jaz v ljudeh vidim dobro. Tako, kot vidiš drugega, vidiš tudi sebe. Ljudem pa vedno pravim, naj bodo iskreni. Ker … kar daš – to tudi dobiš. Če daš zlagano, boš zlagano tudi dobil!

Kaj pa ste potem videli v meni?

Začutila sem srčno dušo, dobroto …

Hm … hvala. Jelena, povejte mi – koliko sledilcev imate? Koliko ljudi spremlja vaše delo?

Številke ne vem. Ampak nekateri so tu … kot Božiček. Ne vidiš ga, veš pa, da je tu nekje … hahahaha.

V zvezi z dr. Gillom me zanima še nekaj – prav vi ste me prosili, če sem pripravljen svetovno znanega gospoda intervjuvati. Kako, da ste izbrali prav mene?

Sem visoko intuitivna oseba. Rada imam pristne, srčne ljudi. Če s kom nimam kompatibilnih energij, potem pač ne gre. Z vami jih imam, tako čutim. Po tistem intervjuju pričakujem odziv. Uspeh pri ciljih dr. Gilla s knjigami, učenjem in filmom Meta skrivnost, bo na nek način tudi moj uspeh.

Kdaj pa bo tisti seminar, ki ga pripravljata z dr. Gillom?

Tretjega in četrtega februarja 2018. Sem pa bo gospod sicer prišel že prej, že v decembru. Delala bova “tour” z nekaj brezplačnimi seminarji.
Dr. Gill ustvarja tudi svojo kriptovaluto, pokazal bo, kako se to naredi. Tudi po nekaterih drugih državah ima turnejo. 

Kakšen pa je vaš cilj pri temle intervjuju? Za tega sem vas sicer že pred časom prosil jaz, pa se nikakor nisva mogla uskladiti za termin …

Rada bi, da se začne govoriti o teh rečeh, o tem projektu, konec koncev tudi o meni, če hočete … 

Prejle ste rekli, da ste visoko intuitivni. Kaj to pomeni? Se da to izmeriti?

Tega pa res ne vem. Gotovo se da, gotovo je kdo naštudiral postopek, haha … Ampak hotela sem povedati to, da zelo dobro zaznavam ljudi, njihova prepričanja, želje, delovanja …

Menite, da je vaše ime že brand? Je Jelena Dimitrijević blagovna znamka?

Gotovo. Jelena’s Marketing Solutions je brand. Na način, na kakršnega delam jaz, ne poznam nikogar s podobnim stilom. Jaz pa sem po duši raziskovalka, ne želim se omejevati. Pri svojem delu vedno iščem kaj novega, nekaj svežega, kar se na tržišču tudi prime. A veste, verjamem, da bo stari svet šel … Prihaja novi svet podjetništva, ki bo dal veliko težo personalizaciji. Veliko ljudi se s tem ukvarja na Facebooku, ampak ponavljam – na način, na kakršnega zadeve počnem sama, še nisem zasledila koga drugega …




Se vam nikoli ne zdi, da je vse to govorjenje o Facebooku preprosto – pretiravanje? Je Facebook … in ostala socialna omrežja … je to res tako pomembno?

Facebook prevzema svet.

Kaj pa, če si nekdo zavestno izbere, da noče biti zraven?

To je njegova izbira. Ampak na to sem odgovorila menda že prej – če te na socialnih omrežjih ni, potem za večino ljudi sploh ne obstajaš. Taki časi so. 

Kaj pa menite o starem, dobrem email marketingu?

Po mojem mnenju crkuje.

Res? Pred kratkim sem bil na delavnici, kjer so me prepričevali v prav nasprotno …

250 000 000 sporočil “business to customer” je šlo preko Facebookovega messengerja. Dvesto petdeset milijonov! Pa mi vi povejte – koliko takih emailov, ki so vam kaj prodajali, ste v zadnjem času odprli? Rekla bi, da se vse skupaj seli na Facebook. 

Facebook torej …

Svoj posel lahko delaš od koderkoli. Pišeš, intervjuvaš, delaš seminarje. Lahko si na Maldivih, pa delaš te stvari. Lahko si pa v mestni kavarni. Jaz ne prodajam samo znanja na temo promocije na socialnih omrežjih, ampak prodajam life-style. To je facebook! Dve milijardi mesečnih uporabnikov ima.
V bistvu jaz v konkurenco ne verjamem. En drugemu smo na neki točki gotovo v doprinos. 

Te stvari, ki mi jih govorite … je to naučeno?

Ne. Govorim iz izkušenj, vse to je res. Imela sem grozno življenje. Težko otroštvo. Bila sem posiljena. Imela sem grozne partnerje, ki so me zlorabljali, dajali v nič …Ampak na nek način sem hvaležna za vse te izkušnje. Spoznala sem, koliko sem vredna.
Od malih nog sem veljala za “lepo”. Ampak nekako so mi poskušali dopovedati, da sem le to – lepa. Za ostalo naj se ne bi brigala. Seveda sem postala zelo naivna. Ti občutki se v človeku nakopičijo – mnenja o lastni lepoti. Pa mnenja o tem, da za nič drugega nisi – si le lepa. To ni recept za uspešno žvljenje in dobro počutje, vam povem. 

Pa mislite, da zdaj niste več naivni?

Ne. Vsaj ne v tolikšni meri, kot nekoč, haha … Je pa res, da načeloma resnično vidim dobro v ljudeh. 

Kaj pa, če vas za neke svoje skrivne namene izkoriščam jaz? Če manipuliram z vami? Pred kakim letom me je neka ženska obtožila, da sem tak … manipulator torej.

Pa saj je vsak do neke mere manipulativen. Vprašanje je, s kakšnim namenom je kdo manipulativen. Svoje cilje je pač na nek način potrebno doseči. Verjamem, da se da cilje doseči na lep način, brez da komu zabijemo nož v hrbet. Bolj, kot način, na katerega kdo doseže te cilje, je pomembno to, kakšni ti cilji so. Če so cilji pravi, potem nekaj zdrave manipulacije ni napačne.

Vaš priimek razkriva, da so vaši predniki po poreklu iz Srbije. Lahko kako rečeva o tem?

Seveda lahko. Ni pa to nikakor pomembno. Moj oče je prišel v Slovenijo iz Srbije, iz okolice Vranja.

Od tod torej vaše vranje oči. Kaj pa mama, je tudi Srbkinja?

Haha. Moja zlata mama je pa Romkinja, iz okolice Gornjeg Milanovca. Lepoto sem podedovala po njej.

Zdaj ste mi pa zaprli usta. Ampak res … vaša mama je morala biti v mladosti sinonim za lepo Ciganko iz ljudskih pripovedk.

No, ne vem … Bila je čudovita. Blazno lepa ženska. Definitivno je bila prelepa!

Pa ste imeli kdaj težave zaradi svojega porekla?

Ne. No … nekaj malega jih je bilo takrat, ko je razpadala prejšnja država. Kar naenkrat so neki ljudje začeli vpiti naj “izginemo nazaj, od koder smo prišli”. Ničesar nisem razumela, bila sem še otrok. Kam nazaj naj grem, sem si mislila, če pa že od nekdaj živim v Celju … Ampak potem je tisto k sreči minilo.




Pojdiva k bolj prijetnim temam. Kako je videti vaše delo s strankami?

Z ljudmi grem na rezultat. Tri mesece delamo. Delamo na njihovih profilih, delam osebno z njimi. Uporabljamo njihove ideje in moje znanje. Takega načina pri kom drugem še nisem zasledila. Če pa ga kdo že prakticira, naj se mi pa kar javi. Bova skupaj kaj naredila, haha … Jaz rada vidim, če koga pripeljem od talenta do produkta.

Pa mi lahko poveste kak tak primer uspešnega sodelovanja?

Seveda. Prav pred kratkim sem sodelovala s Tamaro Mihelič. Ona ustvarja brand z imenom: Igralnica – kuhalnica. Zaradi težav pri prehranjevanju, se je začela učiti o zdravi prehrani. Zase in otroka kuha zdravo prehrano in iz tega dela brand. Tudi mali pomaga … Na ta način ozavešča mamice hkrati o zdravi hrani in koristnem preživljanju časa z otrokom. Tudi Nataša Matošin Grbić … je že tako daleč, da pripravlja svoj prvi dvodnevni seminar in celosten video produkt. Pa Sara Jošić, ki ki zdaj z mojo pomočjo in znanjem dela online. Preko FB- ja si je pridobila veliko strank.

Povejte mi, Jelena … kako pa partner gleda na vse to vaše početje?

Zelo me podpira. Osem let sem iskala samo sebe, če se tako izrazim, pa mi je bil vedno v oporo. Ampak on se ne želi izpostavljati. Rad bi ohranil anonimnost. Težko bi sicer rekla, da verjame v iste stvari, kakor jaz, njemu je še vedno najbolj važna t.i. redna služba. Moj Aljoša je zabaven, veste: v tisto, o čemer govorim jaz, ne verjame kaj dosti, ampak njegova intuicija je pa naravnost nora.
Na podjetniški poti je nujno, da imaš doma urejene zadeve. Zato da, ko se odpreš in prosiš za pomoč, je vse OK; jo dobiš. V poslu mnogokrat prihaja do nepredvidljivih sprememb in človek rabi podporo. 

Jelena, bi znali iz rokava stresti pet najpomembnejših ljudi v vašem življenju?

Seveda. Znala bi jih tudi več. Ampak: moja hči Lana, moj Aljoša, pa mama in moji dragi Sara Jošić in Jasmina Trapečar.

UNCOMMON SENSEBroadcast from my home in Varna, on the edge of the Black Sea. September 26th 2017(This program was cut short because of a Power Failure)

Posted by Mel Gill on Tuesday, September 26, 2017

Zdi se, da o svojem partnerju govorite z nekim posebnim zanosom …

Seveda. Moški je tako pomemben del družine, da se tega pravzaprav premalo zavedamo. Saj je prav, ta feministična gibanja, pa načelna enakost med spoloma itd … Ampak, a veste … v naravi so pač moški predvideni za ene reči, ženske pa za druge. Ženske bi morale moškim pustiti, da so močni, da so glave družine. Takrat se lahko počutijo dobro in se nemoteno posvečajo svoji primarni naravni nalogi – nalogi varuha družine. Ženska mora biti pa ženska. Pa ne v smislu šibkosti.
Za moške imam pa en nasvet: tako, kot se obnašate do svojih partnerk, tako se bo nekdo obnašal do vaše hčere! Sin pa do bodoče partnerke. Pazite torej, kak vzgled dajete!

Temu pa res ni kaj dodati. Kaj pa bi vi, Jelena Dimitrijević, dodali ob koncu najinega pogovora?

Nekoč sem sanjala, kako sedim v gostilni za računalnikom, sprejemam klice in govorim tri jezike. Pred kratkim pa mi je kapnilo, da zdaj res počnem te reči. Je bil prima občutek! Vem, da ima veliko ljudi dvome v lastne sposobnosti, tudi jaz sem jih imela. Sem mislila, da sem nesposobna, ker … ker se nisem naučila postopkov, kako iz sebe iztisniti več. Ampak če ima človek željo, vizijo in cilj – potem ni nič nemogoče.
Vsak bi se moral na poti do uspeha vprašati tri vprašanja – kaj potrebujem na svojem potovanju, kdo mi lahko pri tem pomaga in najpomembnejše – kaj bom sam storil, da se bodo moje sanje uresničile. 

Dobro, to ste lepo povedali. Ampak dajva, zreklamirajva ob koncu malo še vas; v čem ste edinstveni? Zakaj bi si ljudje želeli vaše pomoči?

Ker sem inovativna. Ker sem raziskovalka. Ker verjamem, da je osebna rast ključnega pomena; ne samo v osebnem razvoju, pač pa tudi v poslovnem. Mojo pomoč lahko iščejo, ker bom vedno znala najti rešitev. Ker iz neke začetne ideje hitro dobim vizijo kompletnega produkta, branda. Ker idejam dodam barvo. Ker s pomočjo nekih aplikacij pomagam zgraditi profesionalno sliko. Hkrati sem ljudem tudi mentor. Ljudje se morajo šele izgraditi v podjetnike. Pri tem lahko pomagam.
Že od nekdaj sem bila kreativna. Bila sem zvezda na odru, ko sem se ukvarjala s plesom. Ta je zame najboljša terapija. Delala sem koreografije, se poizkušala kot modna kreatorka. Zanimala me je psihologija. Še vedno me zanima. Pa tuji jeziki, turizem. Marketing in management. Z vseh teh področij imam znanja. Zato skozi moje delo prihaja do izraza moja kreativnost.
Marketinški guruji sicer pogosto pridigajo, da se je potrebno osredotočiti na eno zadevo. Jaz se ne. Jaz delam nekako v preseku vseh svojih prej povedanih znanj in izkušenj. Zato sem unikatna, haha … 

Kar opazujte me – predavala bom in že predavam. Na odru bom, kjer bo do izraza prišla moja kreativnost. Vse to s pomočjo marketinga in managementa …

Pa še tole: 16. in 17. decembra pripravljam delavnico. Vabim ljudi, ki bi radi iz svoje zgodbe, svojih življenjskih prepričanj, dogajanj in naukov naredili produkt – v kakršnikoli obliki – da mi sledijo. Kmalu bodo lahko izvedeli več.

Okej Jelena, mislim, da smo vas za prvo silo spoznali. Pravkar sem vašemu imenu dodal povezavo do vašega spletnega profila. Enako storim tudi za Saro Jošić; ljudje vaju bodo tako lažje našli, punci pa bosta prav gotovo znali iz vsega skupaj potegniti kaj pozitivnega.
Hvala, ker ste z nami delili svojo zgodbo!

Hvala enako. Hvala za priložnost, da sem bila vaša intervjuvanka. Vašim bralcem pa sporočam le še – berite Marka in se povežite z njim! Njegova energija je neverjetna, topla, vseobsegajoča … Pa kupite njegovo knjigo, ko bo na voljo, garantiram, da boste deležni odličnega branja!

Lepo jesensko celjsko dopoldne je Jeleni in meni tako hitro ušlo, da še sama nisva opazila, koliko je že ura – klepetala pa sva od osmih zjutraj, pa vse do časa za kosilo – in koliko gostov se je medtem v prijetni kavarni v starem mestnem jedru knežjega mesta že zamenjalo. Sva pač imela intenzivno, glasno debato. Kasneje sem razmišljal, da sem spotoma sicer opazil nekaj začudenih pogledov ostalih kavarniških gostov, a temu nisem pripisoval večje pozornosti. Zdaj me pa vseeno zanima – ali je Jelena s temi svojimi čarobno temnimi očmi tako znana faca v Celju (in zaradi delovanja na spletu tudi širše), ali pa je komu v oči padla moja pojava.
Se pa tudi sam pridružujem Jeleni – in se ji hkrati zahvaljujem – v povabilu k prebiranju moje prihajajoče knjige z naslovom NAGRADA. Več o tem boste našli na spletni strani
markolukan.com, kjer bo knjigo mogoče tudi naročiti, ko bo seveda prišla iz tiskarne …
Pa še eno vprašanje me muči – v zadnjem času mi je pot prekrižalo več žensk, ki so bile v preteklosti spolno zlorabljene. Zdelo se je, da so z mano o tem lahko govorile nekako lahkega srca … ampak kaj mi vesolje sporoča s tem??

Čisto za konec pa – hvala, ker berete moje intervjuje. Vesel bom vsakega všečka, delitve in komentarja …
Če pa se želite povezati z mano, pa to lahko storite tudi s klikom na mojo sličico v začetku intervjuja (levo zgoraj).

OPOMBA:

Svojo podporo avtorju tega in ostalih zapisov na tej spletni strani lahko izkažete s tem, da poklikate nekaj reklam, ki so vidne v članku. Vse skupaj vas ne bo stalo niti centa, saj zadeve plačajo naročniki reklam. 

Spodaj vam ponujam tudi opcijo direktnega darovanja. In seveda – ne pozabite – delite zadevo med prijatelje in znance!

 

 

 

 

 

Če ti je moje pisanje všeč, me prosim všečkaj in sledi:
november 24th, 2017

Oznake: , ,

Dodaj odgovor