Vinu še druga etapa na Vuelti, Roglič napredoval na tretje mesto
Avstralec Jay Vine je zmagovalec osme etape kolesarske dirke po Španiji. S tem je prišel še do druge etapne zmage na Vuelti, potem ko je slavil že v četrtek. Slovenski as Primož Roglič je v etapi osvojil sedmo mesto in deloval bolje kot pred dvema dnevoma. V skupnem seštevku, v katerem vodi Belgijec Remco Evenepoel, je napredoval na tretje mesto.
Za vodilnim Evenepoelom (Quick-Step Alpha Vinyl) Roglič (Jumbo-Visma) še naprej zaostaja 1:01 minute, drugi pa je Španec Enric Mas (Movistar), ki ima 28 sekund zaostanka za 22-letnim Belgijcem.
Na zadnjem vzponu sta potekali dve dirki. Med ubežniki je bilo hitro jasno, da je imel največ moči zmagovalec šeste etape Vine (Alpecin-Deceuninck). Avstralec se je šest kilometrov pred koncem odlepil od zasledovalcev in nato sam nadaljeval proti vrhu vzpona na Collau Fancuayo (10,1 km/7,9 %).
Četudi je bil ves dan v begu, je 26-letni Avstralec tudi na najtežjem delu vzpona zadržal prednost pred najboljšimi v glavnini ter ostalimi ubežniki, med katerimi se mu je najbolj približal Španec Marc Soler (UAE Team Emirates), ki je zaostal 43 sekund. Tretje mesto je v etapi pripadlo Estoncu Reinu Taaramäeju (Intermarche-Wanty-Gobert), ki je na koncu skoraj ujel Solerja.
V ozadju je močan ritem na zadnjem vzponu narekovala ekipa Quick-Step Alpha Vinyl za svojega kapetana Evenepoela, ki pa je posledično hitro porabil vse svoje pomočnike. Štiri kilometre pred koncem je Britanec Tao Geoghegan Hart (Ineos Grenadiers) napadel, z njim pa so ostali le štirje kolesarji, med njimi tudi Roglič.
Nato je ritem v zadnjih treh kilometrih narekoval kar Evenepoel sam, ki je s seboj odpeljal Masa in Rogliča. Slednji je tokrat ujel boljši dan, v zadnjem delu zahtevnega vzpona s povprečnim naklonom deset odstotkov v zadnjih štirih kilometrih je ves čas sledil Evenepoelu in Masu ter v cilj kot šesti pripeljal natanko 1:20 minute za Vinom.
V nedeljo bo na sporedu še ena zahtevna etapa od Villaviciose do Les Praeresa (171,4 km). Kolesarje čaka pet kategoriziranih vzponov, daleč najtežji pa je slabe štiri kilometre dolg zadnji s povprečnim naklonom kar 13 odstotkov in odseki, na katerih se cesta pokonci postavi tudi z več kot 20 odstotki.